Minecraft

wKartonie - strona fanów gry "z klocków"

Haraj, 2015-01-12 14:58:01 napisał:
Deadly Rabbit:
1.prawda
2.Nie kłam.
3.Prawda
4.Ten launcher jest słaby

Komentarze:

2015-01-12 16:23:26, Squaer:

Czyli skad mam ta minimape?

2015-01-12 16:38:18, Haraj:

Squaer:
Rei's minimap
wpisz w google

2015-01-12 18:52:37, Squaer:

Ile waży ten pobierany MInecraft?

2015-01-12 19:22:05, djrazor:

Wbiłem na server GTA. Szkoda słów... "A tu ubije tego bo nie ma broni a ja mam, będzie super i dostane hajs!" albo "E tam lepiej bić się rękami niż zdobywać wspólnie kasę." Ogółem fajnie się gra, ale jak są gangi, ogarnięci gracze i bez lagów.

2015-01-12 19:36:47, Haraj:

Squaer:
100 mb

2015-01-12 19:45:58, Squaer:

A tak w ogole warto kupować oryginalego Minecrafta?

2015-01-12 19:47:29, Haraj:

Squaer:
Tak
Nie nudzi ci się ten troll?

2015-01-12 19:51:26, Squaer:

A czym sie rozni minecraft platny od nieplatnego

2015-01-12 20:29:12, Haraj:

Squaer:
Skiny

2015-01-12 22:19:02, Deadly Rabbit:

Haraj:
Haraj:
Haraj:
I tak nie masz zycia wiec nie wiesz o potedze minecraft.net

2015-01-12 22:35:14, Haraj:

Deadly Rabbit:
Deadly Rabbit:
Deadly Rabbit:
Nie ja daje randomowym ludziom swoje fap foldery

2015-01-12 22:37:40, Sheldon Cooper:

Jak mozna grac w tak K R E T Y Ń S K Ą gre ?????

2015-01-13 14:51:46, Squaer:

Sheldon Cooper:
nie wiem, nie rozumiem ludzi grajacyh w Gra :(

2015-01-13 15:08:28, Haraj:

Sheldon Cooper:
Jak można mieć nick Sheldon Cooper?

2015-01-13 17:11:02, Squaer:

To nie zachecaja samym skinem do kupienie oryginalnej wersji

2015-01-13 17:14:37, Haraj:

Squaer:
+ serwery premium

2015-01-13 17:15:48, Squaer:

Haraj:
Masz moze gg> jak tak to podaj

2015-01-13 18:07:53, lepiej:

warto grać w mintkrafta?

2015-01-13 20:35:44, Squaer:

Wyszły już jakieś mody do minecrafta 1.8.1?

2015-01-13 20:36:22, Tam Arr:

Widzę natłok lewaków w tym temacie... STOP LEWACTWU!



Haraj:
Coś gramy? Może skkf?

2015-01-13 20:39:00, Squaer:

wyszły czy nie? :@

2015-01-13 20:40:55, Tam Arr:

Squaer:
Polecam google.

2015-01-13 20:41:52, Squaer:

Tam Arr:
no ale czytałem na necie że nie wyszły więc pytam tutaj :@

2015-01-13 20:42:17, Tam Arr:

Squaer:
To jak na necie pisza NIE to tu też usłyszysz NIE.

2015-01-13 20:44:34, Squaer:

Tam Arr:
bija Cie w domu ze takie problemy robisz?

2015-01-13 20:54:11, Haraj:

Tam Arr:
Gram w lola sorry

2015-01-15 18:13:10, Klaso:

Klaso napisał(a):

Klaso napisał(a):
Klaso napisał(a):
Jakiś na fajny skyblock ? Ma ktos ?

2015-01-17 15:35:11, Deadly Rabbit:

Klaso:
skyblock.pl

Nie dziękuj.

2015-01-17 18:13:19, Squaer:

da sie zniszczyc tzn spawner potworow

[i]Edytowany 19:19:45 17.1.2015 przez Squaer

2015-01-18 20:33:43, Nez:

Zna ktoś komendę /plotme deny która wyrzuca z określonego terenu każdego a nie pojedynczą osobą? Jeśli tak to czy jest jakaś komenda na cofnięcie tego.

2015-01-18 23:05:53, Deadly Rabbit:

Squaer:
Jeśli zniszczysz to go nie dostaniesz do eq tylko zniknie.

Nez:
Poszukaj w google pod hasłem "komendy plotme" znajdziesz.

2015-01-19 15:47:03, Thomas Ward:

Hej, szukam kogoś kto umie ładnie budować i byłby chętny do pomocy przy budowie mapy serwera. Pozdrawiam.

2015-01-19 16:10:26, Squaer:

to jak go zroic aby potwory sie nie respily?

2015-01-19 16:42:54, Tilos:

Squaer:
Daj tryb pokojowy ,, peacfull ''

2015-01-21 17:33:47, Krigere:

Jaki polecacie serwer 1.7.2 non premium w stylu easyhc?

2015-01-21 18:41:14, djrazor:

http://imgur.com/E4A6STG

Wszystko na jednym życiu, w jednym domu, w przeciągu 1 minuty. Zostało mi pół serca. :D

2015-01-30 17:14:18, Haraj:

Halo halo
Tamarrki dragondery ravantrolle/letharaje oszczędni delmy aryany wstawać
serwer trza zrobić czy coś

2015-01-31 16:58:45, Frezerek:

Hej, mam pytanie.
Co z tym zrobić? http://scr.hu/357a/xwi61

Może to mieć związek z tym, że nie mogę wgrać modów na wersje 1.7.2?

2015-02-01 22:57:10, Boski Armando:

Haraj:
Jestem za. Mogę opłacić jakby to nie było więcej niż 15zł :s

2015-02-01 23:33:26, Petrus:

Haraj:
Pytanie, czy się chcecie na serwie tylko klepać, z ewentualnym podziałem na gildie, czy raczej skupić się na kreatywności ;)
------
heh, no tak :P

2015-02-01 23:39:48, Haraj:

Petrus:
Przecież wiesz jak zawsze wyglądają te serwery

2015-02-02 00:25:38, Boski Armando:

Haraj:
Ktoś z tej starej ekipy jeszcze się tu odzywa? Bo widzę, że trochę temat umarł.

2015-02-02 00:29:02, Haraj:

Boski Armando:
Czasami się odezwą

2015-02-02 00:31:58, Boski Armando:

Haraj:
Czyli raczej nie ma co liczyć na zrobienie serwera :s

2015-02-02 00:34:45, Haraj:

Boski Armando:
Szansę są i to spore
ale trzeba czekać

2015-02-02 00:37:46, Boski Armando:

Haraj:
Grasz może teraz gdzieś?

2015-02-02 00:39:42, Haraj:

Boski Armando:
Nie gram niestety

2015-02-03 12:30:44, Deadly Rabbit:

Kiedy nowa edycja skkf jeśli ten serw jeszcze funkcjonuje? :)

2015-02-03 12:50:27, Haraj:

Deadly Rabbit:
Serwer byś zrobił

2015-02-03 13:21:32, Tilos:

Deadly Rabbit:
Nie funkcjonuje

2015-02-03 14:07:55, djrazor:

Deadly Rabbit:
Cytując "Server nieczynny do odwołania."

2015-02-04 15:52:32, Boski Armando:

Uwaga, kupiłem premium.

2015-02-04 18:48:42, Frezerek:

Frezerek napisał(a):

Hej, mam pytanie.
Co z tym zrobić? http://scr.hu/357a/xwi61

Może to mieć związek z tym, że nie mogę wgrać modów na wersje 1.7.2?

2015-02-06 18:16:50, djrazor:

http://i.imgur.com/gq2uuOI.jpg

Dobra ziomeczki, Snazzy do mnie napisał.

2015-02-07 14:42:37, szakalnal:

jak pobrać mogę na windows 8?

Minecraft

Tej gry przedstawiać chyba nie trzeba. Jesteś sobie człowieczkiem z kostek, masz wszystko z kostek i nadchodzi noc. I potwory. Musisz jakos rpzeżyć, więc kopiesz. tworzysz, potem znowu kopiesz i znowu tworzysz i tak w kółko. Brzmi banalnie, ale jak nie spróbujesz, to się nie przekonasz jak rozbudowaną i świetną gra jest Minecraft.


Galeria screenów z gry