Minecraft

wKartonie - strona fanów gry "z klocków"

Tam Arr, 2015-04-13 21:22:11 napisał:
Apator:
Zapowiada się jak serwer Tevs'a :)DDDDDDDDDDDDDD :)DDD



Ps Chodzi o tego mistrza serwerów: :)D

Komentarze:

2015-04-13 21:23:29, Veneficium:

Apator:
Ten spawn mi nic nie mówi.
Fb juz dawno wymarly.. Ale jak chcesz mogę oddać Wam moją mapę którą budowałem, akurat skromnie mowiac potrafie budowac na 'poziomie' lecz nie kontynuuję projektu bo to nie ma sensu :P
A i jedno, lepiej się nie zajmuj grafika >3< bo bez urazy ale Ci ta strona którą pokazywałeś nie wyszła.

2015-04-13 21:24:13, Artanis:

Tam Arr:
Kojarzę go mniej więcej, beka

2015-04-13 21:28:25, Deadly Rabbit:

Tam Arr:
Polewa większa niż z Korwina Mike.

ja mam ciągle ten serw na 10 osób na zawsze, moge odpalic zeby pograć jak na dawnej KM gdzie budowaliśmy obok sb :D

2015-04-13 21:29:43, Tam Arr:

Dragonder:
No fakt. Jego pro 1-dniowe serwery :)dd

2015-04-13 21:30:10, yebac slawomira s:

Dear Athlete:
wiem nie mam talentu do grafiki, zdecydowałem ze zmienie ogólny układ strony i wymienie całą grafike. Jeszcze próbowałem zastąpic stare grafiki http://prntscr.com/6syfdg ale dalej mi sie nie podoba że ogólny szkielet nowej strony będzie juz jutro napisany w htmlu ze sliderami js oraz innymi. Logowania do strony raczej robic nie będe nie ma takiej potrzeby.

2015-04-13 21:31:06, Veneficium:

Apator:
Poproś Nomirka, aby popracował nad grafika.
Pokazać Ci ten spawn, który wybudowałem?

2015-04-13 21:34:33, yebac slawomira s:

Veneficium:
Mozesz pokazać, ale i tak nie chce uzywać kogoś pracy. Na tyle dobrze buduje aby sam wszystko zrobić. Co do grafiki najpierw będe musiał miec wymiary poszczególnych elementow strony aby cokolwiek tworzyć.
http://prntscr.com/6tcfl3

:at:tam
sam grałes na becie i nie przesadzaj.

2015-04-13 21:39:35, Nomirek:

Artanis:
Jak będę mieć dobrego neta. Pod koniec wakacji. :-)

Veneficium:
Pro reklama, ale nie, dzięki. :D

Tam Arr:
E tam, fajnie było.

2015-04-13 21:48:46, Veneficium:

Jak chcesz.
A z resztą też mógłbym coś zdziałać mam gotową mapę, autorski plugin na magie i miasta ;x Chcialbym tez dodac troszku RPG
Jezeli ktos chcialby ze mna zrobic serwer, niech napisze pod tematem. Samemu nie chce mi sie robic.
Poszukuje tylko webmastera jak sa tacy i tyle :)
#Sklep
http://pl.tinypic.com/r/sne6o2/8
#Spawn
http://zapodaj.net/0acc3d59a2163.png.html
#Cusstomowe góry
http://pl.tinypic.com/r/2enubn6/8
http://zapodaj.net/3118fa4e6fde1.png.html
http://zapodaj.net/a8638e2a0701e.png.html
Wiem ze PRO :)

2015-04-13 21:57:47, yebac slawomira s:

Veneficium:
nice troll :D

2015-04-13 22:00:21, Veneficium:

Apator:
?
Sądzisz iż to nie ja budowałem? :)

2015-04-13 22:37:40, yebac slawomira s:

Veneficium:
no wolałbym abys ty tego nie stworzył ale jesli to prawda;
To musze stwierdzić ze z cb taki budowniczy jak ze mnie grafik i ci " nie wyszło " Ciągle widze jeden kolor szara cegła, drewno i liscie z akompaniamentem redstone lamp. Wszystko jest takie monotonne i przewidywalne, sciezka nie powinna być taka naciapciana tylko prosta z wymieszanymi materiałami. Widac od razu ze budowałes to na randomowym seedzie, nie uzywales nic world edita a o takich programach jak voxel sniper czy mcedit to chyba nigdy nie slyszales. Ja zanim cos wybuduje kilka godzin przygotowywuje teren wybieram dogodnego seeda z yt i dopiero zaczynam budować http://prntscr.com/6tbtr7 to byl spawn 700x300 kratek + wyspa vip z ogromnym diaxem na srodku ktory przykrywał spawn dla vipów. Na wyspie budował domki Petrussen. Nie mam wiecej zdjęc bo wszystko co wrzuciłem na imgur.pl sie usunelo bo strona zbankrutowała. Oprocz tego spawn posiadał kanały i kolejke ktora dojezdzała do wiezienia kopalni cmentarza i mobareny. Całosc zajeła mi 2 tygodnie budowania po kilka godzin dziennie. Render nie ogarnia wszystkiego nawet a to jest extreme. djrazor to potwierdzi bo sam wiele razy nia jezdził.
Oprócz tego wybudowałem mape (8h roboty)na swieta która biła rekordy popularnosci w odsłonach, w jeden dzien na yt miałem ponad 200 unikalnych wyswietleń.http://www.mpcforum.pl/topic/1341294-dl-%C5%9Bwi%C4%85teczna-mapa-spawnu-na-serwer-minecraft-survival/
była to ogolnie praca konkursowa na serwerze na ktorym przecietnie grało 400 osob 2 miejsce siedziało przegonił mnie starszy rywal ktorego pracy nawet nie widziałem. Zadecydował pewnie wzgląd na wiek bo koles miał ponad 23 lata hehe.
A tak sobie mieszkałem na survivalu - serwer bez dostepu do gm wszystkie materialy musiałem zdobywac sam.
http://i.imgur.com/5bRjUDz.png
http://i.imgur.com/NzI8TTM.png
http://i.imgur.com/AoWQnQE.png
http://i.imgur.com/nQQXYD9.png
-3 dni

Wiecej nic nie będe udowadniał ,budowla budowli nie jest sobie równa. Nie jestem jakis wielkim budowniczym znam lepszych krejzoli którzy po 60 godzin na tym serwerze budowali swoje osady, ja nie widzialem w tym celu, nie na survivalu.

Minecraft

Tej gry przedstawiać chyba nie trzeba. Jesteś sobie człowieczkiem z kostek, masz wszystko z kostek i nadchodzi noc. I potwory. Musisz jakos rpzeżyć, więc kopiesz. tworzysz, potem znowu kopiesz i znowu tworzysz i tak w kółko. Brzmi banalnie, ale jak nie spróbujesz, to się nie przekonasz jak rozbudowaną i świetną gra jest Minecraft.


Galeria screenów z gry